POLITICA DE LIVRARE

 

Comanda cu ridicare din SHOWROOM-UL NEW KIDS

Produsele se pot ridica din showroom-ul New Kids în urma unei comenzi plasate pe site, telefonic sau pe adresa de e-mail info@newkids.md. În momentul în care produsele dvs ajung în showroom sunteti contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveți termen 3 zile pentru ridicarea comenzii.

1. Tarife de Livrare în funcție de Locație

Livrarea Express - 100 MDL (indiferent de suma comenzii)

Livrarea în or. Chișinău

  • Livrare Standard, cu suma comenzii până în 1000 MDL - 70 MDL
  • Livrare Gratuită dacă suma comenzii depășește 1000 MDL

Livrarea în suburbii or. Chișinău

  • Livrare Standard, cu suma comenzii până în 1500 MDL - 100 MDL
  • Livrare Gratuită dacă suma comenzii depășește 1500 MDL

Livrarea pe teritoriul Republicii Moldova se efectuează prin intermediul serviciilor de curierat. 

  • În sat - 150 MDL
  • În raion - 100 MDL.
  • Livrare Gratuită daca suma comenzii depaseste 7000 MDL

Livrarea Worldwide se efectuează prin intermediul serviciilor de curierat.

  • Costul va fi calculat de către compania de curierat în funcție de destinație și greutatea coletului și anunțat în prealabil de către consultanții New Kids 
 
2. Livrarea Produselor Speciale (Mobilier, Mașini Electrice, Cărucioare)

Produsele mari și voluminoase sunt livrate până la scara blocului sau în fața portii în cazul locuințelor individuale.

  • Pentru ridicarea produselor pe scari sau livrarea într-un spațiu interior la case, se va percepe o taxă suplimentară, în funcție de specificul locației.
  • Prețul minimal pentru ridicarea unui produs de dimensiuni mari, pe scări, pînă la etajul 3 (inclusiv) constituie 100 lei. În lipsa ascensorului sau dacă acesta e nefuncțional, atunci se achită 100 lei plus 20 lei pentru fiecare etaj, începând cu etajul patru.
3. Termeni de Livrare la Domiciliu
  • Livrare standard în decurs de 1 – 2 zile lucrătoare.
  • Clientul, este informat de către operatorii companiei, privind termenul de livrare 

3.1 Procesarea comenzilor:

  • Comenzile plasate între orele 09:00 și 17:30 (luni-vineri) vor fi procesate în aceeași zi.
  • Comenzile plasate după ora 17:30, precum și comenzile plasate în weekend (Sâmbătă și Duminică), vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
  • Livrările nu se efectuează în ziua de duminică și în zilele de sărbători legale.
  • Termenul de livrare standard este între 24-72 de ore din momentul confirmării comenzii, excluzând duminica și zilele legale.

Notă: În cazuri excepționale, termenul de livrare poate fi extins până la 30 de zile, în conformitate cu prevederile legale

4. Ansamblarea Căruciorului la Solicitarea Clientului
  • La cererea clientului, oferim serviciul de ansamblare a căruciorului contracost. Prețul începe de la 100 lei, iar suma finală va fi stabilită de consultant, în funcție de complexitatea ansamblării și de cerințele specifice ale clientului.

Această opțiune poate fi adăugată la comanda inițială sau solicitată ulterior, în timpul livrării sau la ridicarea produsului din showroom.

5. Modificări de Preț 
  • În cazul produselor aduse la comandă, prețul afișat la momentul efectuării comenzii poate fi modificat ulterior.
  • Clientul va fi informat cu privire la orice modificare de preț înainte de confirmarea comenzii. Dacă prețul nu este acceptat, comanda poate fi anulată.
6. Disponibilitatea Produselor în Stoc
  • Produsele care nu sunt disponibile în stoc la momentul comenzii nu pot fi livrate imediat.
  • Este recomandat să verificați disponibilitatea produselor cu un consultant înainte de a plasa comanda.
  • Dacă un produs devine indisponibil, comanda poate fi păstrată timp de o lună, iar livrarea va fi efectuată atunci când produsul va reveni în stoc.
  • Dacă produsul nu poate fi livrat în termen de o lună, comanda va fi anulată automat, iar clientul va fi notificat.
7. Instrucțiuni de Montaj și Utilizare
  • Toate produsele sunt livrate împreună cu instrucțiuni de montaj și utilizare în limba română.
  • Dacă aceste instrucțiuni lipsesc din setul livrat, ele vor fi trimise ulterior în format electronic la adresa de e-mail specificată în comandă
8. Livrare și Responsabilitate

Odată ce produsul a fost livrat la locația specificată, responsabilitatea asupra acestuia revine clientului. Este important ca produsele să fie verificate la livrare pentru eventuale deteriorări. În cazul unor probleme, acestea trebuie raportate imediat curierului și companiei pentru a putea fi soluționate.

Vă mulțumim că ați ales magazinul New Kids!



Newsletter
Abonați-vă acum pentru oferte exclusive